Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 15:40:25 +0200

Tere!

Kihnu Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00644 aadressile Pärnu maakond, Kihnu vald, Sääre küla, 19139 
Lennujaama-Suigu tee // Tälle // Ülase (null) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rajatis asub riigiteel

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27243194>  (menetlus nr: 
470881), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kihnu Vallavalitsus) või menetleja (KAIDO SELBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister